Pages

INDONESIA DEFENCE adalah blog Berita,ulasan, artikel Pertahanan dan Keamanan, Industri Militer Indonesia dan Dunia, Perkembangan Alutsista terkini, serta perkembangan POLITIK DALAM DAN LUAR NEGERI.

BERITA TERKINI DI INDONESIA DEFENCE

Tuesday, December 6, 2011

Jet Pejuang Malaysia lebih hebat dari Israel






Cerita in berlaku di Tehran, Iran dimana dalam satu forum, Us Nasruddin Tantawi mendedahkan kemajuan Jet pejuang Israel yang dapat diterbangkan tanpa pilot untuk membunuh umat Islam. Tiba-tiba seorang perserta forum dari Lubnan yang pernah menuntut di UIA mencelah dengan mengatakan Malaysia mempunyai Jet Pejuang lebih maju dari Israel.

Kata-kata itu membuatkan audience terdiam sebentar kerana mereka tidak tahu menahu tentang pekara ini. " Jika Jet Pejuang Israel tanpa pilot, tapi Di Malaysia Jetnya tanpa enjin," tambahnya lagi sebagai menjawab persoalan dalam fikiran audience. Maka gelak besarlah audience ketika itu. Us Nasruddin Tantawi sebagai rakyat Malaysia berasa amat malu ketika itu dan beliau seperti ingin menyorok mukanya dibawah meja.


Pss....... artikel ini tidak bermotifkan politik. Hanya untuk difikirkan bersama 
 

1 komentar:

sugianto harisantoso said...

jet inikah yg digunakan ngebom laskar sultan sulu, sabat semakin membara dan seluruh TKI hrs menyingkir bisa2 keno bom pantat TKI. Atoo....sakit...lontong...

Post a Comment

DISCLAIMER : KOMENTAR DI BLOG INI BUKAN MEWAKILI ADMIN INDONESIA DEFENCE , MELAINKAN KOMENTAR PRIBADI PARA BLOGERSISTA
KOMENTAR POSITIF OK